You are not logged in.

1

Thursday, July 2nd 2009, 11:47pm

Informacion

Como puedo ver las posibilidades de trabajo del sistema CAD CAM?

2

Sunday, July 5th 2009, 10:59pm

RE: Informacion. Information

Me gustaria saber sobre las posibilidades de diseño y fresado de distintas piezas tales como copyngs, abuttments, coronas y puentes provisionales de resina. Ademas de lo tradicional que hasta ahora hace Zirkonzahn. Tambien quiero saber si las imagenes con que trabaja el CAD CAM y en especial el soft son compatibles con otros sistemas, como por ejemplo: iTero, Cerec 3D, Procera, Nobel Procera y otros. La pregunta es compleja pero agradezco cualquier aclaracion.
Gracias

I wonder about the of design possibilities and milling of various parts such as copyngs, abuttments, temporary crown and bridge resin. In addition to the traditional Zirkonzahn until now. I also want to know whether the images that works with the CAD CAM software are compatible with other systems, such as iter, CEREC 3D, Procera, Nobel Procera and others. The question is complex but I appreciate any clarification.

Thanks in advance

3

Thursday, August 29th 2013, 6:03pm

Scanner

Ciao A Tutti Vorrei Acquistare Uno Scanner Cosa Mi Consigliate Noi Produciamo Abtments E Tanta Lega Ceramica E Poco ZirconiO

1 user apart from you is browsing this thread:

1 guests